X-akták: 2. mozifilm

Minden, ami az X-akták 2-ről tudni kell!

Friss topikok

HTML

Frank Spotnitz is blogol: érkeznek a gratulációk

2007.11.06. 12:59 | Levi121212 | Szólj hozzá!

Frank Spotnitz megosztotta a nagyközönséggel 2 rajongótól kapott levelét.

Először Sullivan írt a franciaországi Lyonból: "Végre hivatalos! Folynak a munkák a második X-Akták mozifilmmel. December 10.-én kezdődik a forgatás, s nekem csak július 25.-éig kell várnom, hogy szées vásznon láthassam. Gratulálok neked és Chris Carternek! Ez egy egészen hosszú utazás volt a sorozat végétől, de végre vége a várakozásnak. örülök hogy a mozi 'holnap' kijön. Gondolom az érzései a következő hónapokban az álom és a lidércnyomás között fognak váltakozni. nem tudok várni, hogy meglássam, mi is sült ki az ön és Chris' képzelőerejéből. Most nagyon boldog vagyok!

A második levél Grahamtől jött az Egyesült Királyságból: "Szeretnék gratulálni a második X-akták mozifilmhez. S még írok, szeretném megköszönni önnek mindazt az erőfeszítést, amit az évek alatt a sorzatért tett. értem hogy ez most egy különálló, jobba mozifilm lesz, én viszont nagyon szeretem a sorozat mitológiáját!"

Címkék: blog interjú levél x akták spotnitz

A bejegyzés trackback címe:

https://x-files2.blog.hu/api/trackback/id/tr15220184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása