X-akták: 2. mozifilm

Minden, ami az X-akták 2-ről tudni kell!

Friss topikok

HTML

Chris Carter és Frank Spotnitz a filmről beszélt a New York-i Comic Con-on

2008.04.20. 13:25 | Levi121212 | 23 komment

Pár fontosabb információ, spoiler, amelyet elárult a 2 készítő a nemrég megrendezett Comic Con alkalmával:

  • Frank megerősítette, hogy William minden kétséget kizáróan Mulder fia
  • nem lesz szexjelenet a filmben, mivel (X-aktáktól meglehetősen szokatlan) 13 éven aluliaknak nem ajánlott besorolást kapott a film az államokban (PG-13)
  • még nem tudni, hogy Mitch Pileggi szerepel-e (Chris azt mondta, hogy Mulder és Scully szexjelenetében lesz benne - LOL - szerk.)
  • egy újabb film 2012? Chris még egyelőre nem tudja, de az idegenek mindenképp jönnek, szóval nem számít :-)










Címkék: interjú spoiler info hirek x akták

A bejegyzés trackback címe:

https://x-files2.blog.hu/api/trackback/id/tr76433934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Trixi 2008.04.20. 19:50:28

És ez még semmi :P Kiderült, hogy a film címválasztása CC nevéhez kötődik, a FOX inkább mégegyszer átgondolta volna a dolgot. Továbbá nem lesz a filmben Lance Henriksen (lassan már a fél filmes világot felsorolták, akik nem szerepelnek...) azaz Frank Black. Továbbá Scully családját sem fogjuk látni. Már csak arra vagyok kíváncsi, akkor kikkel lesz tele a film...csupa " vadidegennel"?

Arabella 2008.04.20. 21:38:31

Bevallom őszintén, jobban örültem volna, ha CC kimarad az egészből. Csak használna a filmnek. Nekem igazán csak két problémám van:
1. William Mulder fia. Ez tudtuk eddig is. Mit kell ezen megerősíteni? Adna inkább értelmes infót.... Mindenesetre, ahogy elintézte a kilencesben szegény kiskrapekot, hát
egyszerűen gyalázat, és értelmetlen is.
2. Mit keresne Skinner Scullyék szexjelenetében?????????
Ne ijesztgessenek már.

ZSJ 2008.04.20. 22:06:26

Hát CC ezzel a szexjelenettel kamuzik a legtöbbet. A Skinneres kérdés előtt meg azt kérdezték tőle.
Q: Did you really cut the "steamy sex scene" between Mulder and Scully?
A: (C.C.) "No, it's in there!" (in a tongue-in-cheek tone)
Egyébként azt a részt mikor Williamat örökbe adják, azt DD írta. :)

Anita 2008.04.21. 11:45:55

C.C.rendesen hergeli a jónépet Mulder és Scully közti kapcsolat fenmód homályban tartásával.
Vajon mi lesz a filmben... Na ugyan vajon mi???? Miután minden egyes konferencián és előzetes bemutatón a rajongók hisztérikus rohamot kaptak a csókjelenettől, így arra következtetek, hogy nincs köztük semmi. :-D
C.C. szerintem rajongók hada skalpolná meg, ha tönkrevágná a két ügynök románcát.
A Willy gyerek ügy miatt még mindig sokan hőzöngenek, beleértve jómagamat is.

Ami engem mgdöbbentett, az a 13 éven aluliaknak nem ajánlott besorolás.
Ezt nem értem. Hátborzongató, misztikus, rémisztő thriller 13 éven felülieknek. Szerintem nem kell szívgyógyszerrel menni a moziba. :-D

Krycek 2008.04.21. 15:58:22

Hát,nem tom gyerekek.Van egy olyan érzésem, hogy ez a mozifilm 2,az 1 'derekáig' fog csak érni(NE LEGYEN IGAZAM!)

Levi121212 2008.04.22. 11:55:46

CC a Skinneres szexjelenettel csak viccelt, azért írtam oda a LOL-t, mondta, hogy nem lesz ágyjelenet, shipperek sírhattok :D

Amúgy meg CC nélkül nincs X-akták, jó a cím nem a legjobb, de én nélküle nem tom elképzelni a filmet.

ZSJ 2008.04.22. 15:27:42

Ez igaz, CC nélkül nincs semmi X-akták., nem egy buta ember, gondolom volt oka rá, hogy miért ezt a címet adta és nem hinném, hogy egy rossz filmet hozott volna össze.

JACKAL 2008.04.22. 16:39:35

Gyerekek a címből kiindulva ennek UFO szaga van.

Levi121212 2008.04.22. 20:51:43

Pedig nem UFO lesz :P

JACKAL 2008.04.22. 21:14:17

CC mesterien tudja fedni azt, hogy a műve miről szól, kitudja:P

Arabella 2008.04.23. 09:43:19

Én el tudnám képzelni CC nélkül is az X-aktákat. Csak meg kell nézni a 9. évadot:-(
Az egész sorozatot a 2 főszereplő vitte el a hátán, az ő játékuk és karakterformálásuk erősen módosította CC elképzeléseit is. Amit a két ügynök románcával Carter összebénázik, az már vicc egyszerűen. Most vagy van, vagy nincs, mit kell itt homályosítani. Ugyanez Williammel.... Semmit sem ront a mű élvezeti értékén, ha a románc felé veszi a történet az irányt.
Mindegy, ez egyéni vélemény. Nem kétlem, hogy jó ötlet volt a sorozat, de lehetne néha önkritikát is gyakorolni. Ez a bajom a Star Warssal is, Lucas jó ötletét a klasszikus sorozatban más rendezők valósították meg. És működött. De nézzétek meg az új epizódokat. Szánalmas.
Carterrel is ez a gond.. Sajnos most már többet árt a dolognak, mint használ.

Xanna 2008.04.23. 14:44:30

Azért ez a 2012 nem annyira vicces, mert sokan jósolták már meg ezt a dátumot, tudósok, médiumok stb..én biztos vagyok benne, hogy télleg történni fog akkor valami, ha még pluszban egy X film is lesz akkor..hát érdekes egy év lesz!

ZSJ 2008.04.23. 16:33:50

Arabella, nem tudom de nekem tetszett a 9. évad is, (kb egyedül vagyok ezzel) pedig Mulder a kedvencem. :) Az X-aktákat szerintem főként a történetek tették híressé és nem a 2 karakter. És nem nagyon van más olyan sorozat, ahol ilyen romantikusan hozták össze a 2 párost, pedig igazából semmit sem láttunk. Viszont, hogyha mostani filmben lenne ágyjelenet az nem rontana semmit az ő kapcsolatukon.

Anita 2008.04.23. 17:14:31

2012 nekem is izgatja a fantáziámat. Nostredamus bácsi is jósolt pár dolgot dec.22-re. ;-)
Sőt, ahogy a sorozatban is említették, a Maja mítoszban is szerepel ez a dátum. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit hoz majd nekük ez a nap. :)

A 9. évad nekem sem volt a szívem csücske. Nem tehetek róla, de Mulder távollétét nem tudtam megemészteni. Doggett ügynököt még a 8. évadban elfogadtam, Monica pedig a kezdetektől szimpatikus volt. :) Én úgy láttam, hogy az egész sorozat Mulder karakterére lett építve. Azzal, hogy nem zerepelt benne, számomra a sorozat elveszített valamit. Ő volt a sorozat lelke.
C.C. a filmmel a shippereknek (én is az vagyok :D) örömet okozni. Én imádtam azt az érzést, hogy gőzöm nem volt, hogy most akkor mi van.
Az volt a szórakozásom, hogy jeleket kerestem a részekben. :D A 7. évad egy igazi csemege ilyen szempontból. Elég csak megnézni a Rush (Rohanás) 7x05 epizódot. Ott aztán vannak utalások rendesen. ;-)
Abban az évadban már lehetett tudni, hogy volt köztük valami.
Én nem várom el, hogy nyalják-falják egymást. Szerintem kiábrándító lenne.
Azért örülök, hogy végre többet láthatunk,ezt nem tagadom. :)

Levi121212 2008.04.23. 17:15:52

Nem vagy egyedül ZSJ, kérdezd meg Szandrát :D

ZSJ 2008.04.23. 20:19:30

Hát akkor örülök. :)

Arabella 2008.04.23. 20:30:31

Hát izé, engem a szerelmi életük nem izgat annyira. (Nem is zavar:-) Úgy tudom, CC határozottan ellene volt. Végülis tökmindegy, rontani nem ront rajta. Csak nem értem, miért ez a hülye ködösítés. De ezek szerint csak engem zavar. Így jártam:-(
Én a szócsatákat, az összeesküvéselméleteket és a humort bírom a legjobban. Az kifejezetten idegesítene, ha Titanicba menne át....

JACKAL 2008.04.23. 21:06:24

CC célja az, hogy "összezavarja" az embereket, meglátjuk, mi lesz a filmben, majd kiderül, amiket meg mond, lehet direkt vezet félre.

Levi121212 2008.04.23. 21:21:04

Valóban, a szerelmi része engem se izgat anynira, nem az adja a sorozat sava-borsát, csak ezek a shipperek :P

ZSJ 2008.04.23. 21:32:56

Igaz, nekünk shippereknek semmi nem elég. :)

Anita 2008.04.24. 20:47:42

Höhöhöhö... Ez mennyire igaz! ;-)

Ez nem a romantikáról szól, DE annyira egyértelmű volt, hogy ezek ketten egy idő után nem tudnak majd meglenni egymás nélkül. :-)

Kicsit gyorsabban is telhetne az idő. Júli 24.-e még olyan messze van. :-(

dagi 2008.05.02. 08:55:35

C.C.-nek annyiból igaza van,h összezavarja az embereket. Mindenki mindenfélét mond,nagyon kiváncs vagyok,mi lesz mindennek a vége.(saját vélemény:)olyan néző ne legyen a vetítésen,aki azt se tudja mi az az x-files.én pl 9évesen kezdtem őrülni a sorozatért,kikérem magamnaknak,hogy vmi gagyi mozifilmet nyomjanak elém.ha már csinálnak filmet,ne csak a pénzért csinálják.ez olyan érzés,amikor egy törzsvendégnek 1ooadjára elmondják,a colába muszáj jeget tenni.

Arabella 2008.05.02. 15:17:53

Szerintem rajongóknak készül a film, nem hiszem, hogy túl sokat magyaráznának. Az előző mozifilmnél sem tették, azt sem értette volna meg egy olyan, aki nem ismeri a történetet. A kólába pedig nem tesz jeget senki, ha nem kérsz:-)
süti beállítások módosítása