X-akták: 2. mozifilm

Minden, ami az X-akták 2-ről tudni kell!

Friss topikok

HTML

Xzibit a forgatásról

2008.01.28. 23:07 | Levi121212 | Szólj hozzá!

Xzibit a minap nyilatkozott a forgatásról, színészekről, és úgy egyben az egész filmről, a benyomásairól.

"Először azt hittem, hogy a sztájk miatt ez a film is elmarad. Aztán nem sokkal később találkoztam Chris Carterrel, aki elmondta, hogy a filmet nem érinti a megmozdulás. Teljesen sokkolt a fickó, mikor meghallottam tőle "Year 2000" című dalomat, nem gondoltam, hogy tudja." - nyilatkozta Carterről a rapper.

" Kedves volt és közvetlen. Kis idővel később megkaptam az eligazítást, és hozzákezdtünk a dolognak. Minden gyönyörű volt, csak nagyon hideg. Fagypont alatt van a hőmérséklet, és én itt állok egyszál öltönyben!"

"David Duchovny, Amanda Peet, Billy Connolly, és Gillian Anderson, mind nagyszerűek voltak, fantasztikus volt velük dolgozni." - mondta a forgatásról a férfi.

Címkék: interjú film mozi info forgatás szereplők x akták

A bejegyzés trackback címe:

https://x-files2.blog.hu/api/trackback/id/tr2315556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása