X-akták: 2. mozifilm

Minden, ami az X-akták 2-ről tudni kell!

Friss topikok

HTML

Bukás a Film?

2008.07.29. 11:10 | Levi121212 | 46 komment

Az X-akták 2 csak 10 millió dollárt hozott a premier hétvégéjén, vagyis súlyos bukás Amerikában (magyar adat csak este lesz, lehet tippelni, hogy itt is bukta-e?), hiszen ez azt jelenti, hogy maximum 25 milliós bevételt fog hozni az USA-ban, ami egyrészt azért vicces, mert az első X-akták-mozi eleve 30 milliót hozott az első hétvégén (a vége 83M lett).

Megvan a hazai premier nézettsége: négy nap alatt 13124 néző Budapesten, ami viszonylag korrekt, semmiképpensem bukás, hanem egy közepes blockbuster szereplés, a Mindenképpen talán nyitott így. Kicsit jobb, mint az Esemény vagy a Hulk 2, kicsit rosszabb, mint a Wanted, a Zohan vagy a Vasember. A hét másik premierje, a Wall-E 26556 nézőt hozott, az első még mindig a Mamma Mia! 32596-tel.

Forrás: sorozatjunkie

Hát, ez nem sok jóval kecsegtet a jövőre nézve, de azért a remény hal meg utoljára!

· 2 trackback

Címkék: info hirek x akták

A bejegyzés trackback címe:

https://x-files2.blog.hu/api/trackback/id/tr38590711

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Situs SBOBET Online 2019.02.21. 16:57:55

1972 mobile home layout - Precio de provera 5mg

Trackback: agen sbobet 2019.02.18. 16:22:06

Top10 legkevésbé sikerült POTF2-es Star Wars figura - Játékok a Polcról

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boga! 2008.07.29. 13:00:46

Én mindig azt nem értettem ezzel a nézettség dologgal, hogy jó, hogy ennyi meg annyi nézőt érdekelt a mozi, de ez nem eégszen tükrözi a megítélését. Mármint, csomóan elmennek olyan alapon, hogy kiíváncsiak rá, majd például csalódottan távoznak. Mert, ha pontosan tudnánk mire számítsanak, jóval kevesebben vennének rá jegyet - na, ez kicsit nyakatekertre sikeredett, de talán érthető mit szerettem volna kifejezni.

Trixi 2008.07.29. 14:30:02

No azért nem annyira rosszak a statisztikák, legalábbis Németországban. Eddig ott 98 ezren látták, ha jól vettem ki a szövegből,ezzel az 5. volt a hétvégén. Persze jobb lett volna, ha nagyot üt a film és beszippantja a nézőket a moziba, de akkor jobb forgatókönyvet kellett volna írni...

Anita 2008.07.29. 17:28:42

Remélem azért még elmennek páran a mozikba. Még pár országban nem is volt premier.
Olvastam visszajelzéseket amcsi fórumokon, ott eléggé sokan el vannak olvadva a filmtől. Természetesen ott is van rossz vélemény.
Sajnos a magyar fórumokon (amikre rábukkantam) ott az a tendencia, hogy egyre kevesebb ember kívácsi a filmre, a rossz kritikák miatt. :(
Ez annyira ellentmondásos.... ennek a filmnek a sikerétől függ a 3. film léte is.
Ilyen szempontból lehet, hogy szerencsésebb lett volna pozitív kritikákkal illetni és minél több embert moziba csalni. Ez persze nem működött volna. :(
Én már 2x láttam. A 2. alkalommal nagyon fura dolgoknak voltam a szemtanúja. Tudjátok, azért ahhoz nagyon komolyan "teljesítenie kell" a filmnek, hogy az 1 óra 45 percet ne bírják ki a nézők és elmenjenek Wc-re, és a látványos fészkelődésekről nem is beszélve. :(
Én is majd bepisiltem :D mert túlittam magam, de kibírtam hősiesen, ahogy egy hűséges rajongónak illik. XD
Az öcsémmel is meg fogom nézni. :D Most arra hajtok, hogy addig nézem, amíg el nem ájulok a film zseniális mivoltától. ;)

Arabella 2008.07.29. 17:32:49

Azért egy dolgot nem szabad elfelejteni. Anno Amerikában az első film idején éppen ment a sorozat, (és nem századszorra ismételve!) sokan nézték. Nagy volt a várakozás. Most már vége ennek, 6 év eltelt, az utolsó évad sokaknak csalódás is volt. És mindehhez egy gyenge forgatókönyv. Szerintem nem lesz több film, de ne legyen igazam.

Arabella 2008.07.29. 17:37:22

Anita, ne feledd, hogy ennek a filmnek pozitív értékelést csak hardcore fanok adnak, mert nem jó. Annyira semmiképpen hogy egy X-akták iránt különösebben nem rajongó ember odalegyen tőle. Sajnos ez a helyzet. Magyarországon tendencia, hogy letöltik sokan a filmet, vagy megvárják a DVD-t, mert drága a mozijegy, és inkább költik a pénzt más filmre.

Trixi 2008.07.29. 18:00:48

Nem hiszem, hogy a magyar rajongók aktivitásán fog múlni, hogy lesz-e 3. film. A FOX erre a filmre se adott valami sok pénzt, részben ennek is tulajdonítható a minőség. 3. filmre nem fognak pénzt adni, ráadásul, ha a Fringe bejön akkor aztán már semmi oka sem lesz arra, hogy X-aktákra költsön -legalábbis ettől félek.

Arabella 2008.07.29. 18:28:40

Igazad van. A Fox maga sem hihetett a sikerben. Túl sok idő telt már el a sorozat óta....Bár én mindig azt mondom, hogy egy jó sztori nem csak pénzkérdés. Nagy kedvenceim a Before sunrise/Before sunset című filmek, (ha valaki esetleg ismeri őket) Ethan Hawke és Julie Delphy szereplésével, szenzációs forgatókönyvvel, párbeszédekkel, minimális pénzből megcsinálva. Az X-akták a jó sztorikról volt híres, és nem a sok CGI-ről, látványos robbanásokról, effektekről. Jó sztorit írni nem lett volna pénzkérdés. Illetve nem került volna többe, mint megírni ezt:-(
Hozzáteszem, ilyen színvonalú X-akták filmet ne is csináljanak többet, ebből egy is elég, a színészek is jobban teszik, ha értelmesebb dolgokkal töltik idejüket.

Anita 2008.07.29. 20:08:45

Arabella totál igazad van. Az a szomorú, hogy én hardcore rajongónak vallom magam. Évekig kész X-akták szentély volt a szobám és máig minden emléket őrzök a sorozatról, de egyszerűen nem megy a pozitív értékelés és ez szomorít el a legjobban.
A mai internetes világban a mozig bevétele folyamatosan csökken. Mo.-n sztem ez fokozottan jellemző. Az emberek csórók moziba menni.
A film költségeit illetően nekem is az a véleményem, hogy nem az alacsony költségvetés itt a gond. Két epizód árából is tudtak volna kasszasikert produkálni egy igazi X sztorival.
Ezen már kár keseregni. Nagyon örülök, hogy megint láthattam a kedvenc ügynökeimet. :) 2012-vel még adósak. Remélem, hogy azt nem szúrják el.

Arabella 2008.07.29. 21:09:32

Hát én szentélyt biztosan nem építettem nekik:-) Az első hét évadot végig láttam, a nyolcból egy párat, a kilencből csak az utolsót (bár megvan az összes eredeti nyelven), és mérsékelten tetszett az első nagyfilm is. De szeretem a sorozatot, ezért fan vagyok én is.:-)
Szóval örülnék egy 3. filmnek, de nagyon jó lenne, ha CC maximum producer lenne, a Mulder- Scully kapcsolatba egyáltalán ne legyen beleszólása, semmilyen szinten, (most is sikerült elcsesznie) Gilligan vagy Morgan írja a forgatókönyvet, és találjanak már egy normális rendezőt rá!

Anita 2008.07.30. 10:16:03

Én többször megnéztem magyarul, láttam németül és még oroszul is volt szerencsém pár részt megnézni (az orosz eléggé érdekes volt :D)
A sorozat lezárása siralmasra sikeredett. Sajna abban D.D. keze is benne volt valamennyire, mivel tudtommal volt beleszólása a dolgokba.
Annyi, de annyi remek rész volt az évek során!!!! Most nem kezdem el sorolni őket.... Bevonhatták volna az összes társírót a forgatókönyv írásba. Több koponya valószínűleg több ötlettel állt volna elő.
C.C. ezzel a szájbarágás dologgal cseszi el mindig, lásd 1. mozifilm (ott azért annyira nem volt vészes) és a finálé. Miért nem lehetett megcsinálni a film elején, hogy Mulder 5 perben összefoglalja élete történetét. Csak 5 perc kellett volna.
Ezután jöhetett volna valami nagyon paranormális, körömrágós esemény, amitől a F.B.I. összecsinálja magát és amit természetesen nem értenek és ekkor került a képbe Mulder. Scully kevésbé hisztizett volna sokat és segített volna, mivel ugyebár ez élete szerelmének a szabadságot jelentő lehetőség. Boncolt volna pár ritka undorító holtestet, Mulder meg nyomhatta volna a lökött beszólásait.
Sok sötét helyszín, a moziszékbe belelapulást kiváltó szituk, majd a végén a megoldás.
Én azt is el tudtam volna képzelni, hogy mivel Mulder tényleg nem ért máshoz, kaphatott volna Quantico-ban egy oktatói állást 6 millió záradékot tartalmazó szerződéssel, hogy semmi köze nem lehet az F.B.I.-os ügyekhez. Oktathatna pszichológiát pl.. Scully-t is visszahívhatták volna, mivel ő már oktatott és régebben jól csinálta. A páros bizonyos értelemben megint együtt dolgozna és mindenki nagyon happy lenne.
William-re nem térek ki bár anna is vannak ötleteim...
Ezután már csak egy nagyon sejtelmes befejezés kellett volna, miszerint már csak 4 ééééév (2012).

A magam megszállott, beteges fan módján, én ettől estem volna extázisba a boldogságtól. :D

Arabella 2008.07.30. 11:21:35

Mulder, ismerve a családi hátterét, gazdag ember, elméletileg nincs rászorulva, hogy dolgozzon. De nyilván egy ilyen koponya nem elégedne meg azzal, hogy otthon üljön a szakállát növesztve. Taníthatna egyetemen, akár pszichológiát, akár valami mást a bűnüldözés területén. Persze a 9. évad befejezésével én mindezt csak valahol az USÁn kívül tudnám elképzelni, álnéven. Ez lenne logikus. Scully talán nem hagyná ott a családját, bár annyi áldozatot hozott már Mulderért, hogy ez igazán nem számítana. Williamet nem is említem, egyszerűen nem értem, mi a francnak kellett őt összehozni, ha CC így elintézte csóró kiskrapekot.
CC láthatóan azt sem tudja eldönteni, mit kezdjen a kapcsolatukkal. Mert is is elbénázta. Jó, nem hiszem, hogy emelne a film színvonalán néhány ágyjelenet, a magam részéről ez nyugodtan kihagyható is lenne, de könyörgöm, legyen már tisztázva, hogy
együtt élnek,
nem élnek együtt, csak szeretők,
nincs már sok közük egymáshoz.
Nem tudom, CC mit tekint ideálisnak, de ilyen idióta megoldás csak rá jellemző. Vagy csak nekem nem volt világos?

Zsófi 2008.07.30. 11:23:10

Na ideértem azért én is.

Nos lehet hogy szemben úszom az árral de nekem tetszett a film. Nem azt mondom hogy ez volt a legjobb, mert amit itt elmondtatok az mind igaz, de úgy összességében nekem bejött.

Egyébként CC-ből már olyan hihetetlenül elegem van. Mért nem lehet azt a pasit a Marsra vagy akárhová likvidálni? Komolyan mondom többet árt mint amit használ... Na mindegy. A 2012-es storyt én is várom, remélem ezek után nem megy el a kedvük és megcsinálják, mert azzal tényleg tartoznak az embereknek. Annyit reklámozták meg mondogatták, hogy már nem léphetnak vissza.

A negatív visszhangokról annyit, hogy az emberek befoghatnák, mert ezzel a nézettség csökkentésében is benne vannak... Aki normálisan leírja az nem baj, de vannak akik olyanokat írnak hogy majdnem hanattestem a székkel, és azért ennyire nem kéne lehúzni... :S

Anita, te nem akarsz forgatókönyvírónak jelentkezni? xD Mondjuk nekem is lenne pár jó ötletem! :D

Levi121212 2008.07.30. 12:00:03

Olvasgatva itt a véleményeket, csak anynit teszek hozzá, Arabella: azért a mozijegy még mindig olcsóbb a DVD-nél :) Mondjuk igaz, ezt akárhányszor megnézheted újra!

Arabella 2008.07.30. 12:25:11

De miért fognák vissza, ha egyszer nem tetszett nekik?
Levi: Ietölteni, kikölcsönözni vagy a havertól elkérni még olcsóbb:-)

Levi121212 2008.07.30. 12:35:16

De aki meg X-akták fan az meg azt az 1-2000 forintot mindenáron rá fogja áldozni :P

Arabella 2008.07.30. 12:45:34

Azok igen. De ez a mozilátogatók igen kis százalékát jelenti. Már ha a rossz kritika el nem veszi a kedvüket tőle...

Levi121212 2008.07.30. 14:02:29

Ennek nem sok értelme van, mert azokról beszéltünk akik inkább DVD-t veszik mozi helyett mert olcsóbb, de ezek akkor nem mozilátogatók :D

Najó abbahagytam :D

Levi121212 2008.07.30. 14:03:25

Az meg a másik, hogy ne aki kritikák alapján megy moziba arról is megvan a véleményem... mindenki más és más lám itt is vkinek tetszett vkinek nem szóval a kritika önmagában nem mérvadó...

Anita 2008.07.30. 14:41:02

Zsófi örülök, hogy idetaláltál!! :) Írhatnánk egy remek kis forgatókönyvet! XD C.-t el kell felejteni, egyenesen a FOX-hoz kellene eljuttatni, hátha ráharapnak! :D

Arabella: Mulder és Scully együtt vannak ez nem kérdéses, viszont kapcsolatuk béna ábrázolása egyértelműen C.C. hülyesége. Az nyilatkozta, hogy semmilyen fizikai kontaktussal nem akarja elrontani (gondolom itt a szexre gondolt) a két karakter közötti vibrálást. A filmben is ezért volt ilyen érdekesen (finoman fogalmaztam) ábrázolva kettejük kapcsolata. Azt nyilatkozta, hogy ez egy őszinte szerelem bla bla blaaaaa. Csak az nem értem, hogy mi a fenét kell itt ködösíteni??? Összehoztak egy gyereket és Scully mindent feladott, hogy Mulderrel lehessen. Megszöktette a börtönből, a kivégzés elől stb. Sőt ki is derült, hogy már régóta kavartak. Ezek után kérdem én, hogy most akkor ennek az egésznek mi értelme??? Ehhez én kevés vagyok, nekem nincs zseniális C.C. agyam....
Annyira viszont már "ismerem", hogy tudjam, hogy az ágy jelenettől várta az örjöngést a rajongóktól. Az egész árbázolásmód annyira ezt sugallja. Ugyebár csak Scully-t láttuk először és az ember agyal, hogy vajon ott van-e Mulder vagy nem, és ekkor megszólal mellette Ő . Ezután a nézőtéren üdvrivalgás, pezsgőbontás stb...

A mozijegyről annyit, hogy nlunk 990 Ft a jegy. Eddig 2x volt szerencsém megnézni és ha az öcsém hazajön külhoniból vele is megnézem. :) Én ennyivel tudok hozzájárulni a 3. filmhez.

Azt vettem észre, hogy az X-akták "márkajelzés" sokakat moziba csalt. Biztos vagyok benne, hogy rengeteg olyan ember megnézte, aki csak hallomásból ismerte a sorozatot.
Itt a média is hatalmasat hibázott. Talán nem lenne ennyi elégedetlen mozilátogató, ha nem tájékoztatták volna ennyire félre a jónépet. Akármelyik újságot, vagy internetes oldalt olvasom, csupa zöldséget írnak mindenhol. :(
Szeretném, ha csinálnának még filmet, vagy filmeket, csak annyit kellene megtenni, hogy ténylegesen X-aktákat csinálni, nem pedig egy "szuper félelmetes, legrosszabb rémálmod valóra válik thrillert". Bocs, de ezt muszáj volt idézőjelbe tenni.

Zsófi 2008.07.30. 14:59:01

Anitával értek egyet, teljes mértékben! :) Én eddig egyszer láttam a filmet, de még minimum 3szor látni fogom. Ez biztos, aztán hogy még hányszor! :)

A Mulder Scully dologról annyit hogy ez a ködösítés akkora baromság. Még ha nem tudnánk semmi biztosat, de azért a gyerek ELÉG BIZTOS! XD CC egy tahó érzéketlen állat... Imádom amiért megalkotta a sorozatot, de ami neki már nem megy azt át lehet adni....

Arabella: A véleménynyílvánítás azon formáját mondtam rossznak amikor valaki leírja hogy a hülye *****************************************, és hogy ********************* (képzeld oda nyelvünk gönyörű szavait) milyen *********..... És így vezetik fel a vélemény nyílvánítást. Ezek után ejtenek pár szót a filmről hogy az életkedve elment stb.... -> Nos erre mondtam hogy bajom van vele. Ha valaki leírja hogy neki nem tetszett a film azt mondom oké, na de ííígy??

És igen, aki kritika alapján jár moziba az elmehet ám oda... Ki tudja hány jó filmről marad le mert valami kis hülye elkezdett anyázódni.... Én mindig csak azt mondom, hogy nem hallgatok másra, a saját szememmel akarom látni, és úgy véleményt alkotni. nem holmi kritikusok, és nézők alapján ítélni...

ZSJ 2008.07.30. 17:04:21

De amikor a kritikusok és a nézők (ebbe beletartoznak a fanok is) nagyon nagy százaléka véli úgy, hogy a film nem jó, abban lehet valami igazság. Akkor nem is csoda, ha sokan nem akarják megnézni. Abban nem vagyok biztos, hogy a többi országban is félrevezették a népet. Én jóideje tudtam röviden, hogy a film miről szól. Viszont az Intercom nem tudom honnan szedte az egész ufós dolgot. Legelőször azt írtam, hogy tetszett. Most már eléggé megváltozott a véleményem. Bármilyen fájdalmas és bármennyire hatalmas fan vagyok, a film rászolgált a bukásra, mert a sorozat százszor jobb. Szóval szedjék össze magukat és fejezzék be az egész X-aktákat úgy, ahogy megérdemli. :)

Boga! 2008.08.09. 22:24:12

Most olvastam, hogy a film "sikerének" tükrében már elég valószínű, hogy ennyi: hogy soha nem lesz többé sem új film, sem új epizód... Te most így? Most ezzel??? És 20012? Azért bennem élnek elvarratlan szálak...:-((( Roppant csalódott vagyok!

Arabella 2008.08.10. 01:13:25

Most komolyan meg vagy ezen lepődve?
A 3. film mindig is kérdőjel volt. Tekintve, hogy ezt is milyen nehezen hozták össze, még siker esetén sem lenne semmi sem biztos. Erre is alig adtak pénzt, és jó, ha az árát visszahozza. A Foxnak nem áll anyagilag érdekében, márpedig csakis és kizárólag ez számít. A fanok meg nézzék a sorozatot. Igazából számolniuk kell azzal, hogy az X-akták rajongóközössége az idő múlásával egyre fogy. Ez természetes, de ezért nem is biztos, hogy x év múlva újabb filmet építenének rájuk. Ha üzletről van szó, akkor semmiképp sem. Tulajdonképpen tök mindegy, hogy CC vagy DD mit akar, pénzből élnek ők is, és pénz nélkül film sincs.
EZ a film szólt a rajongóknak, ajándék a kitartásukért.

MP33PORTAL · http://downlinkz.com 2008.08.10. 21:56:57

Az X-akták 3 egy lezáratlan ügy. Lesz folytatása.. Csak csak várjátok ki 2012-őt. Az igazság napja közeleg. Addig is készüljetek.

varganoémi 2008.08.13. 16:20:36

Sziasztok!
A film most tart 51 millió dolláros bevételnél, és még mindig megy a mozikban+ később jön a dvd, blu-ray, stb... Tekintve, hogy a film összvissz 35 millióba került, mégsem olyan nagy anyagi csőd... :)
Félre ne értsetek, nem szeretnék senkivel sem vitába szállni, mert bizonyos szempontból mindenkinek igaza van abban, amit érez.
Csak gondoltam hátha valaki örül ennek (rajtam kívül)...:D
Szép napot mindenkinek!

JACKAL 2008.08.13. 22:40:36

Levi, mi lesz az oldallal??? Mi lesz a sorsa??? Bezárod?

tomcat1 2008.08.14. 09:43:31

örülök neki én is hogy már plusszos a film,
hátha látjuk ujra Muldert a vásznon :)

Franciska 2008.08.14. 14:41:10

Itthon az ujság szerint a 3. legnézettebb mozifilm volt ...

Boga! 2008.08.14. 23:03:03

Én ezt értem, és köszönjük szépen nagyon is ezt az ajándékot. De, ha már ténlyeg adni akartak valamit, nem lehetett volna csak egy kicsivel nagyobb gonddal csomagolni???

Arabella 2008.08.16. 19:03:21

Hát, szerintem nem a külcsín, hanem a belbecs a problémás ebben az esetben, de tudod, ajándék lónak.....

Anita 2008.08.17. 14:52:39

Őszintén remélem, hogy 2012 még meg lesz csinálva. C.C. fülébe is visszajutnak a kritikák gondolom. Csak remélni tudom, hogy hallgat a rajongókra és a következő fimet (ha lesz egyáltalán) nem szúrja el.
Én is osztom az amcsi rajongók szlogenjét: DONE ONE MAKE ANOTHER!!!!!!! :)

floss · http://kapeem.blogspot.com/ 2008.08.18. 21:53:27

Az az igazság, túl régen lett már vége a sorozatnak, túl nagy volt a kihagyás és így már csak az igazi nagy rajongók nézik meg, akik egyébként nyomon követik az ismétléseket, esetleg mind a 9 évad megvan nekik otthon DVDn.

Az első film forgatása óta is eltelt 9-10 év, ez is nagy idő....

Sajnos sokak számára már a felesédbe is merült ez az x akták... sok az időszakos rajongó, aki akkor oda volt érte, de most pl. nem fizet már érte. Vagy már nem tartozik abba a korosztályba, amikor még rajongott érte...

Vagy mély nyomokat hagyott benne a Jhon Dugget és Reyes bénázása az utolsó két évadban (ami akkor amerikában kemény bukta volt, főleg az utolsó évad) és ezek miatt meg sem nézi már a filmet.

A filmet még nem láttam és sajnos nincs időm, se pénzem a mozira... de már töltöm ungarnul: törrent, DVD rip... létezik ilyen... nem tudom, lehet, hogy csak mozi CAm:
thepiratebay.org/torrent/4347167


Egy vérbeli X akták fan

varganoémi 2008.08.19. 14:50:20

Sziasztok!
Nem tudom, hoyg hova kellene ezt írni, úgyhogy nagyon elnézést akkor, ha rossz helyre küldöm. Amerikában van most szavazás a Most Memorable TV Moments-ről. jelölve van az x-akták Existence részének a vége (amikor a kissrácot maguk közé préselve smárolnak). Ha valakit még szereti annyira az x-aktákat, akkor szavazhat itt:

abc.go.com/specials/emmys/index? ... s_dv2k8mmm

ha mégsem működne ez a link, akkor az X files ultimate oldalon a forumon vane gy iylen topic, ott az elején a link, az a tuti.
Azért írtam ezt meg, mert a fanok kérték, hogy terjessze mindenki a saját földijeinek.

Köszi aki szavaz, akit meg nem érdekel, attól mégegyszer tényleg elnézést kérek!!!!

sziasztok!

Anita 2008.08.19. 16:36:04

Köszi az infót!! :) Én már szavaztam is! :)

tomcat1 2008.08.26. 16:46:55

www.boxofficemojo.com/movies/?page=main&id=xfiles2.htm

itt látható hogy eddig még éppenhogy nem hozta vissza az árát a film, persze remélem még jön hozzá pár zöldhasú, bár ez nem pozitív a 3. részre nézve :(

JACKAL 2008.08.26. 19:45:53

Lesz Harmadik rész, szinte biztos!!!!

ZSJ 2008.08.26. 20:03:02

De már rég visszahozta az árát, már túlépte a 60 milliót.

tomcat1 2008.08.27. 14:07:48

Kedves ZSJ.

tudsz erről linket? előre köszi...

Jana 2008.08.29. 03:24:25

Sziasztok!
Őszinte leszek: Én 2. film miatt lettem rajongó. Nekem nagyon tetszett.
Persze azóta már láttam a sorozatból is részeket meg az első filmet is, tény, hogy nem a 2. sikerült a legjobban. Mégis a 2. filmnek köszönhetem, hogy egyáltalán az X-akták felém fordult a figyelmem.
Nagyon "kezdő" vagyok még, a sorozatról is elég keveset tudok. Ha a régi hírek igazak még ma is akkor lesz harmadik rész? És tényleg 2012-ről?
Meredek téma, de remélem belevágnak és jól fog elsülni. :)

Anita 2008.08.29. 10:35:05

Akkor ez már 1 pozitívum, hogy sikerült rajongókat gyűjtenie a filmnek. :) Azt olvastam, hogy a 3. film már csak DVD-n fog kijönni, legalább is egyenlőre nagyon így fest a dolog.
Lényegében tök mindegy, csak csinálják meg.
A másik lényeges dolog, hogy ne kelljen 2012-ig várni rá....

varganoémi 2008.09.09. 21:09:30

Annak, akit esetleg érdekelt a Most Memorable TV Moments szavazás: az x-aktás rész bejutott a második fordulóba és lehet rá megint szavazni. Egy ember annyirszor szavaz, amennyiszer akar. Csak ki kell lépni az oldalról és később visszalépni.

hangyás 2008.09.28. 03:33:31

hogy kihalt a fórum...
mint a film a mozikból...

:(

-----------X------------

Jana 2008.10.06. 00:35:02

Sziasztok!
Nem tudom hová kellene írnom ezt a kérdést. Elég tájékozatlan vagyok még X-akták ügyben.

www.netpiac.hu/display/index.phtml?do=termek&termek_id=354

Tényleg volt egy ilyen "rövid film"?

Marci 2008.10.07. 01:49:02

Jana! Néhény dupla részt a sorozatból kiadtak önálló filmként is. Moziban nem vetítették őket.

Jana 2008.10.13. 00:47:02

Köszi a választ! :)
süti beállítások módosítása