X-akták: 2. mozifilm

Minden, ami az X-akták 2-ről tudni kell!

Friss topikok

HTML

Pontosítás, a találka!

2008.07.22. 19:28 | Levi121212 | 39 komment

Helyszín: Mammut áruház, 1024 Budapest, Lövőház u. 2-6.
 

Mozi: Palace Cinemas Mammut

A program:

11:30 - 12:15 Gyülekező a mozi előtt, jegyvétel (majd megbeszéljük, de vhova egy sorba jó helyre)

12:15 - 12:45 Lusták jegyvétele, becaplatás a moziba, körömrágás, előzetesnézegetés, popcornzabálás

12:45 X-AKTÁK: HINNI AKAROK - a Film megtekintése

14:30 Kivonulás, ha kedvetek van és tetszik a film, akkor majd visszázunk :D

14:45 - 15:00 Valami beszélgetős, kajahely betámadása és lefosztása

15:00 -  ki meddig tud - Film kitárgyalása, ismerkedés egymással, a maradék 5 előadásra való beülés :D - búcsúzkodás hazautazás


Mindenkit szeretettel várunk!

A bejegyzés trackback címe:

https://x-files2.blog.hu/api/trackback/id/tr33580496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JACKAL 2008.07.22. 20:11:33

Levi, tudsz oldalt, ahol már írtak róla kritikát??

Boga! 2008.07.23. 10:18:51

Üdv!
Ez nagyon jól hangzik. Lehet, hogy odaérek erre a vetítésre, de lehet, hogy csak délután tudom megnézni, sajnos. Még alakuló félben van. De minden esetre megpróbálok!
És mindenkine jó szórakozást!

ZSJ 2008.07.23. 10:56:12

Elég sok vegyes kritika van már a filmről. Én tegnap láttam, nekem tetszett.

Anita 2008.07.23. 18:16:41

Mázlista!!! :D Én már tiszta ideg vagyok!!! Nagyon várom, hogy végre láthassam! Olvastam pár hervasztó kritikát, viszont a rajongók többségének tetszett. Biztos imádni fogjuk! :)

Sajnos Pestre nem tudok felmenni holnap. :( A fene majd meg esz. Hétfőn volt egy kisebb műtétem, így nem tudok most utazni.
Kérlek írjátok le, hogy hogy sikerült a találkozó s, hogy miket csináltatok plíííííz!!!!!!!!!

Boga! 2008.07.23. 20:00:01

Jobbulást neked!

JACKAL 2008.07.23. 21:39:14

Skinner benne volt a filmbe ZsJ???

JACKAL 2008.07.24. 12:59:44

Illetve ki a szinkronhangja??

ZSJ 2008.07.24. 16:29:12

Na azt nem tudom megmondani.

Boga! 2008.07.24. 20:46:11

Rosta Sándor volt Skinner hangja Varga T. József helyett...

Boga! 2008.07.24. 20:48:30

Megnéztem:
Meg kell, hogy mondjam, hogy csalódott vagyok! Nem erre számítottam, de tényleg!
Ha egy szokványos thrillert nézek, akkor elment volna.
De így X-Akták köntösbe öltöztötve... így nem...
Kicsit úgy érzem, mintha CC nem a fan-oknak készítette volna ezt a mozit, hanem mindenki másnak, aki nincs otthon annyira a témában...
Lehet, hogy holnapra jobban látom a dolgokat, de most tényleg picit csalódott vagyok...

szandra 2008.07.24. 21:44:38

Boga, én is valami hasonlót éreztem mikor kijöttem a moziból de mostanra már jobb, sőt meg is akarom nézni még egyszer. Persze sztem majdnemhogy köze nem volt az X-hez.

Marci87 2008.07.24. 21:58:59

Sajnos nem tudtam csatlakozni hozzátok a 12:45-ös vetítésre, mert csak a 16:45-ösre értem oda. Vélemény a filmről: sajnos a mozi inkább csak egy közepes szintű sorozatbeli résznek felelt meg baromira elnyújtva. A fantasztikum teljesen hiányzott belőle, meg úgy egyáltalán az X-aktás feeling. Egy sima thrillernek tényleg elment volna, de X-aktának... A másik, hogy én egy sokkal ,,nagyobb szabású" történetre számítottam. Mindegy, lehetett volna rosszabb is, a lényeg, hogy Skinner feltűnt benne, már csak azt a mondatát hiányoltam, hogy: ,,Elérulnák, hogy mi folyik itt?" :-)
Azért még egyszer megnézem moziban.

Vero · http://vero.extra.hu/hinniakarok/hirek.html 2008.07.24. 22:51:58

Hali!

Hát, de jó, én még nem láttam, de kezdem lassan úgy érezni, hogy nem is akarok.. ://
A fórumon is hasonló vélemények vannak. Íme, akit érdekel pár lehúzó kritika a filmről: scullyfan.suddenlaunch.com/index.cgi?board=doneone&action=display&num=1216730808&start=0

Anita 2008.07.24. 23:58:56

Sikerült megnéznem. Osztom Boga véleményét.... :(
Azért szándékomban áll megint megnézni. :)
Minden mindegy, akkor is jó volt őket megint látni. :)

Valaki árulja el nekem, hogy mi volt a végefőcím végén!!!!!!!!!!!!!! sms-ben szóltak, hogy volt a végén még valami!!!!!!! Ettől meg tudok őrülni!!!!

Boga! 2008.07.25. 00:23:04

Hát arról én is lemaradtam...

Boga! 2008.07.25. 00:25:16

Lehet, hogy igazad van Szandra, és nekem is az lenne a gyógyír a tátongó űrre, ha mégegyszer „lenyomnám a torkomon” valamelyik moziban…
Talán tényleg meg is fogom nézni mégegyszer. De most még emésztem…

Anita 2008.07.25. 10:27:01

Kialudtam magam és én is úgy döntöttem, hogy minimum mégegyszer nekifutok.
A történetet még most is csapnivalónak érzem sajnos.
Mulder és Scully miatt viszont érdemes lesz mégegyszer megnézni. :)

Észrevettétek, hogy kivel nézett össze Mulder az F.B.I. épület folyosóján??????????????????
Majd kiestem a székből, de senki nem reagált a moziban sem, így nem mertem kommentálni.
Az a nő "Samantha" volt. Ez a színésznő játszotta Mulder hugát. Ezt a kis apróságot C.C. gondolom a rajongóknak szánta. :)

sushi 2008.07.25. 10:36:40

Sziasztok,

én eredetiben láttam, nagyon dög volt a film szerintem. Én örültem, hogy nem ufós okosság volt benne. Volt benne pár jó poén is, a story is ütős volt, kivéve a google-s keresést, de én jól szórakoztam! :) Bár a történetet jobban is kidolgozhatták volna...

Ami meg a legvégét illeti... hááát, megérte megvárni, az is megmosolyogtatott!!! :)))

szsz 2008.07.25. 14:44:16

Hát én személy szerint nagyon csalódott vagyok.
Ez nem volt több mint egy középszerű, sőt talán még gyengébb epizód, széthúzva másfél órára.
Két kiégett ex-ügynök győzködi egymást arról hogy mégis érdemes a világon lenni, míg a háttérben egy szörnyen elnagyolt, néha kifejezetten érthetetlen és következetlen, és valójában kicsit sem ijesztő storyline fut.
Csakis a két főszereplő és a sorozat iránti nosztalgiám tartott benn a teremben kábé a film felétől (na meg az a hat ember, akin át kellett volna másznom, ha ki akarok menni).
Annak idején az X-akták az életem fontos részét képezte, éveken át kifejezetten "rajongó" voltam, így aztán különösen rosszul esik leírni mindezt.
Nem mondom, nem bántam hogy nem volt ufóüldözés meg fekete olaj, hogy a sorozat hangulatát igyekeztek továbbvinni, és hogy rengeteg apró, kifejezetten a rajongóknak elrejtett utalás volt a filmben. Ugyanakkor "laikus" szemmel - Párom révén így is kénytelen vagyok értékelni minden scifit és fantasyt, amire elrángatom - gyakorlatilag élvezhetetlen volt, vontatott, következetlen és "műanyag". Nagy-nagy-nagy kár. Kis kárpótlás, hogy legalább a plakát szép...

bame 2008.07.25. 15:11:01

A plakát, lol :D
De a havas-véres-x-re gondolsz, vagy arra, ahol Mulder és Scully árnyékából jön az X? Nekem utóbbi jobban tetszik.

Baggio87 2008.07.25. 16:56:08

felháborítónak tartom, hogy különböző médiaforrások ennyire félrevezették az embereket... Port.hu, blikk, egy kis idézet a mai blikkből:
"... A két FBI-ügynök útjai már régen különváltak, amikor azonban egy pap az emberiséget fenyegető veszélyt vizionál, a két ügynök régi félelmei látszanak beigazolódni. azok, akikre mulder és Scully olyan rég vadászott, de akikkel igazán sohasem nézhetett szembe, kilépnek a homályból. Először a kutatók csak különös rádiójeleket fognak. Hamarosan a telszkópokon is feltűnnek. Nemsokára már szabad szemmel is láthatók. És az is kiderül, hogy az érkezők nem barátságosak. A paranormális, metafizikus és földön kívüli ügyek elszánt szakértői azonban mégsem válnak feleslegessé. De vajon sikerül-e megmenteniük az emberiséget?"

Erre varrjatok gombot...

Slussz poén:
Blikk értékelés: Azt kapjuk, amire vártunk. Félelem, rettegés, bizonytalanság, a film a sorozat rajongói számára kihagyhatatlan.

Nem értem egyszerűen...

Anita 2008.07.25. 17:39:58

Júúúúúj. Lehet, hogy el kellene beszélgetni a cikk írójával... Nagyon el van tévedve.

Boga! 2008.07.25. 18:23:16

A Blikk egy "kiszolgáló" újság minden szempontból:
mivel rengetegen olvassák (sajnos), nagy rajta a felelősség. Nylván azt a koncepciót kapta, hogy csábítsa be az olvasókat a mozikba.
Különben olvastatok már a Blikkben olyan cikket, ami negatívan állított be egy adott filmet???

szandra 2008.07.25. 18:36:22

sztem aki ezt írta annak köze nincs az X hez az tuti hogy nem csak a mozit, hanem egy részt se látott a soriból. Amúgy nem tom honnan jönnek ezek a rádiójeles hülyeségek, de tök sok helyen olvastam én is. Sztem aki meg akarta nézni az akkor is megnézi ha nem ufos. Aki meg nem az attól se fogja.. Hehe a két ügynök útjai külön váltak.. Mulder a spejzban lakik, Scullyé a lakás többi része:D:D
Amúgy sztem a havas-véres Xes plakát hatalmasjóóó

Anita 2008.07.25. 18:37:19

Na igen... Régebben ebben a gyögyszemben olvastam, hogy Scully leszbikus lesz a sorozatban.
Úgy rémlik, hogy C.C. poénkodott ezzel és hírt is csináltak belőle.

Ripley 2008.07.25. 21:57:01

"Mulder a spejzban lakik, Scullyé a lakás többi része:D:D" lol xD

amúgy az a Blikkes cikk szóról szóra benne van a Cinemában is(2008/08)...

a havas-véres plakát nekem is jobban tetszik;):D

Levi121212 2008.07.26. 11:09:25

Azért akármilyen is lett, 6 éve vártunk erre és most itt van, ezt ne felejtsétek! :-)

szandra 2008.07.26. 11:19:49

csak nagyon látszik rajta hogy sok volt a 6 év...

JACKAL 2008.07.26. 11:38:46

Én még nem láttam, de amiket olvasok róla, hát hát hát.
Lesz-e 3dik film??? Lehet nem kéne.

Levi121212 2008.07.26. 11:46:14

Ha a megszállásról szól majd, akkor sztem kell, enynivel tartoznka a rajongóknak és annak biztos nem ilyen visszhangja lenne, mint egy "mezei" sztorinak...

JACKAL 2008.07.26. 12:00:20

Levi, te láttad a új filmet, mi az ami igazán hiányzott ebből a filmből??

ZSJ 2008.07.26. 12:42:19

Nem a 6 év miatt fog bukni a film. Hiányzott belőle az x-aktás hangulat és az izgalmas történet.

zolimode 2008.07.26. 19:07:55

Srácok,
én nagy fan-nak tartom magam, de ez valami eget rengetően gyenge filmecske volt, nemrég néztük meg mi is.
Se eleje, ami megfogná az embert. Se történet, az egész sztori annyira béna, hogy nincs is rá jobb jelző. Se vége+ a végén ez az integetés a csónakban kb. elmond mindent a film színvonaláról.
Ezért kár volt ennyit várni. CC borzasztóan gyenge forgatókönyvíró, nem is értem, miért nem vette ki valaki a kezéből ezt a dolgot, annyi tehetséges ember van (ld. jópár epizód a sorozatból)
Duchovny és Anderson sem vette észre, hogy ez mennyire pocsék alapanyag? Ennyire nem lehetnek pénzszűkében.

Boga! 2008.07.27. 10:41:32

Ez bennem is szöget ütött, hogy vajon DD és GA miért nem mondta azt CC-nek, hogy, amit csinál és csináltatsz velünk, az egyszerűen nem jó!
És az is felmerült bennem, hogy CC csak viccből csinálta ezt az egészet; hogy direkt szúrta el a filmet, hogy megnézze, hogy a rajongókat mindenre be lehet-e rángatni a mozikba, aminek köze van az „X” betűhöz. Minden esetre gratulálok neki!

Anita 2008.07.27. 11:43:32

Én őszintén remélem, hogy a következő film (ha lesz) más lesz. a 2012-es sztorit nem szúrhatják el. Tessék azt a nyomoronc filmet a sorozatra építeni én nem foglalkozni azzal, hogy ki nem nézte a sorozatot. Egy csomó dolog itt sem esett le azoknak, akik nem látták a sorozatot.
Én már lecsillapodtam. Jó volt őket újra látni, nagyon jó. :)
Igaza van Levinek. Úgy kell rá tekinteni, mint egy epizódra.
Viszont a 6 év várakozást nem nyelem le. A rajongók majd meg őrültek eddig. Nem kellett volna ennyire elhúzni.
Remélem a következő folmre nem kell 6 évet várni. Ha C.C. így halad a következő film címe Nyugdíjas akták lesz. :S

Még valami. Ez csak olyan lökött agyalgatás. Tudjátok mitől fognék padlót? Ha a következő film 2012-es témája miatt, Az Igazság Odaát Van címet kapná. Még passzolna is. :D

Arabella 2008.07.29. 00:00:28

Sikerült nekem is megnézni. Mint előttem sokan mások, én is elégedetlen vagyok a forgatókönyvvel. Összességében nem volt rosszabb, mint az átlag színvonalú epizódok, de akkor is. Mulder a semmi közepén, mint erdei remete, akinek egy bagatell ügyben nyújtott szakértői munkájáért minden megbocsáttatik? Scully hisztije a pedofil pappal? Jó, ne legyenek ufók meg összeesküvés, legyen horror. De akkor jól megírva. Könyörgöm, ennél jobb forgatókönyvet nem lehetett volna összehozni? Ennél én is jobbat írok.:-(

Arabella 2008.07.29. 00:39:32

Anita, a nő az FBI épület folyosóján Vanessa Tomasino volt (az IMDB szerint). A kislány nem ő játszotta.

Levi121212 2008.07.29. 01:34:41

JACKAL: megmondom őszintén, a DURR. 40 percben ez tök jó sztori lett volna, de így elnyújtva nekem vontatott lett, és minden szépen lassan derült ki, nem volt sokk, az a meglepődés, hogy jééé most akkor ezvan. Nekem ez hiányzott legjobban.
süti beállítások módosítása